OBSŁUGA BIURA PL+
Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji
Program do obsługi biura, rejestr korespondencji
Oprogramowanie wspomagające prowadzenie sekretariatu i obsługi firmy.
Zarządzanie korespondencją firmową: dziennik korespondencji, książka nadawcza, książka korespondencji.
Terminarz oraz organizer spotkań. Ewidencja dokumentów, Rejestr faktów, zamówień oraz zgłoszonych usterek. Książka adresowa, rejestr kontrahentów.
Łatwe prowadzenie dziennika korespondencji
Drukowanie książki nadawczej
Zarządzanie korespondencją przychodzącą
Pomoc w codzienej obsłudze sekretariatu
Prowadzenie listy zadań do wykonania
Zarządzanie zgłoszonymi usterkami
Ewidencja telefonów, faktur, dokumentów
Przypominanie o zaplanowanych terminach
|
Aktualna wersja: 2.5
pobierz
|
Obsługa Biura PL+ to przede wszystkim:
- program do obsługi firmy
- program do obsługi sekretariatu
- program do obsługi korespondencji w firmie
- program do obsługi biura
- zarządzanie korespondencją: dziennik korespondencji i obsługa korespondencji firmowej
- książka nadawcza / książka korespondencji
- Rejestr faktur / Rejestr dokumentów
Zastosowanie programu
- Codzienne życie firmy: zgłaszanie usterek, składanie zamówień na artykuły biurowe, kontrola wizyt
- Obsługa korespondencji poprzez dzienniki korespondencji, książka adresowa, rejestr kontrahentów, drukowanie książki nadawczej
- Planowanie wydarzeń takich jak spotkania, zadania do wykonania, rezerwacja zasobów
- Ewidencja kluczy i dokumentów, dostępnych zasobów takich jak rzutniki, laptopy, telefony komórkowe
- Kontrola działań w firmie dzięki zarządzaniu kluczami, rejestrowi usterek i zamówień, książce odwiedzin
- Ewidencja telefonów i faktur, przypominanie o terminie końca umowy, terminie płatności
Kilka słów o programie:
Przy pomocy programu będziesz tworzyć listę usterek zauważonych i zgłoszonych przez pracowników,
wydrukujesz ich zestawienie i
przekażesz pracę konserwatorowi.
W szybki sposób skontrolujesz czy naprawy zostały zrealizowane w terminie
Program ułatwi Ci organizowanie codziennego życia firmy. W łatwy sposób zaplanujesz spotkanie,
sprawdzisz dostępność i zarezerwujesz salę, rzutnik na wskazany dzień. Zapiszesz w terminarzu zadania
do wykonania, np "
zarezerwować hotel do końca tygodnia".
Otrzymasz pełną kontrolę nad firmową korespondencją dzięki rozbudowanym
dziennikom
korespondencji z wielopoziomowymi filtrami takimi jak zakres dat, numer korespondencji,
symbol sprawy której wiadomość dotyczy, status wiadomości. W łatwy sposób
wydrukujesz
książkę nadawczą zamiast mozolnie wypełniać poszczególne rubryki ręcznie dzięki czemu zaoszczędzisz
mnóstwo czasu.
Moduł
ewidencji telefonów i umów umożliwi kontrolę terminu końca umowy z operatorem
telekomunikacyjnym jak też okaże się nieoceniony gdy Twój pracownik zapomni kodu PIN.
Nie chcesz przeoczyć
terminu płatności za fakturę? lub też mieć
pewność, że dany dokument jest gdzieś w firmie? Skorzystaj z modułu Rejestru faktur przychodzących.
Twoja
firma stanie się bezpieczniejsza dzięki prowadzeniu książki wiztyt
oraz ewidencji kluczy i kart dostępu. W szybki sposób możesz zorientować się kto i kiedy odwiedził
naszą firmę lub który pracownik posiada dostęp do wskazanych pomieszczeń.
POBIERZ DEMO
Pisali o nas
Najważniejsze funkcje:
- Dziennik korespondencji przychodzącej / wychodzącej
- Drukowanie książki nadawczej
- Rejestr składanych przez pracowników zamówień np. na artykuły biurowe
- Rejestr dokumentów i przypominanie o końcu umow
- Organizer spotkań, rezerwacja zasobów (sal, rzutników, laptopów)
- Zarządzanie kluczami i kartami dostępu
- Rejestr faktur i przypominanie o terminie płatności
- Rejestr wizyt oraz lista gości odwiedzających firmę
- Lista zadań do wykonania
- Ewidencja i kontrola zgłaszanych usterek oraz ich napraw
- Książka adresowa, rejestr kontrahentów
- Uniwersalny terminarz do planowania dowolnych wydarzeń
- Kilkanaście różnorodnych raportów, zestawień
- Eksport tabel do arkuszy .CSV
- Możliwość obsługi programu przez wiele osób w tym samym czasie - praca w sieci komputerowej
- Administracja uprawnieniami użytkowników programu, system haseł i dostępu do poszczególnych opcji programu
- Nieograniczona ilość danych
- Wieczysta licencja na użytkowanie programu
- ŁATWOŚĆ OBSŁUGI
Czytaj więcej:
Brakuje Ci jakiejś funkcji w programie?
Zamów oprogramowanie:
Atrakcyjne rabaty
2 licencje: -20%, 5 licencji: -30%, 10 licencji: -50%
Rabat przyznawany automatycznie po zmianie ilości w koszyku
Oprogramowanie sprzedawane w formie elektronicznej
Do pobrania w przeciągu 4 miesięcy od zakupu
Zamów Główny program:
Zamów Dodatki:
Zamów Zestaw:
CO KUPUJESZ:
- Program w wersji elektronicznej do pobrania w dziale [Konto użytkownika].
- Wieczystą licencję na użytkowanie.
- Płacisz raz, używasz bezterminowo.
- Nieograniczona ilość elementów, korespondencji...
- Pomoc techniczną email i aktualizacje przez 4 miesiące.
- Możliwość pracy w sieci (po zakupie większej ilości licencji).
- GRATIS: Asystent Zadań PL+ i Druki Biurowe PL+ [więcej tutaj].
POZOSTAŁE ZASADY:
Dla firmy: Asystent Firmowy PL+ Nowoczesna Aplikacja Internetowa do Zarządzania Firmą
Dla domu: Domowe Finanse PL+ Planowanie i Kontrolowanie Osobistego Budżetu