Aktualizacje programu Obsługa Biura PL+
Aby pobrać najnowszą aktualizację musisz posiadać ważną usługę pomocy technicznej.
Sprawdź ważność Twojej usługi w dziale
Twoje konto.
Jeśli upłynął termin ważności Twojej pomocy technicznej przedłuż ją klikając na poniższy link.
Numer aktualnej wersji:
2.5
Ważne: Każda aktualizacja zawiera w sobie zmiany z poprzednich wersji.
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.5 PL+ z dnia 31.05.2021
- NOWOŚĆ: Opcja umożliwiająca automatycznie naniesienie numeru nadawczego / listu przewozowego w drukowanej Książce Nadawczej na podstawie danych z tabeli korespondencji.
- NOWOŚĆ: Dodano opcję uniemożliwiającą zmianę numeru ewidencyjnego pracownika w kartotece osobowej (funkcja konfigurowana w opcjach programu).
- Poprawka mechanizmu formatowania dat.
- Skorygowano eksport danych do arkusza CSV (błędne formatowanie znaku cudzysłowia).
- Usunięto błąd wydruku książki nadawczej, gdy użytkownik nie otworzył wcześniej tabeli korespondencji
- Drobne korekty w interfejsie użytkownika.
- Kilka innych, drobnych poprawek i usprawnień.
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.4 PL+ z dnia 01.10.2020
- Skorygowano mechanizm sprawdzania poprawności wprowadzanych dat
- Korekta raportu "Rejestr faktur" - źle interpretowany filtr "Pokaż tylko aktywne"
- Skorygowane błędy w module Notatnik oraz zapisywania ustawień podczas zamykania programu
- Dostosowanie programu do obsługiwania skalowania rozdzielczości (np. gdy ustawiono w Windowsie skalowanie rozmiaru czcionek na 125%)
- Usprawnienie systemu logowania błędów
- Optymalizacja wykorzystywania pamięci systemowej
- Drobne zmiany w interfejsie użytkownika
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.3 PL+ z dnia 07.01.2019
- Nowe pole w dzienniku korespondencji LP - liczba porządkowa
- Możliwość sortowania korespondencji po polu LP
- Podpowiadanie ostatnio wprowadzonej wartości LP - ikona znaku zapytania
- Drobne korekty w interfejsie użytkownika
- Korekta drobnych błędów wziązanych z obsługą pamięci operacyjnej
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.2 PL+ z dnia 06.03.2018
- Zwiększenie czytelności okien poprzez zmianę kontrastu (fonty w czarnym kolorze)
- Korekta okien dialogowych, poprawa problemu z nie zawsze działającymi przyciskami TAK/NIE
- Korekta drobnych błędów
- Dodawanie nowej korespondencji: typ korespondencji automatycznie ustawiany na wartość z aktualnego filtra (tylko odebrana, tylko wyslana)
- Wstawienie dzisiejszej daty podczas dodawania nowej korespondencji
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.1 PL+ z dnia 24.03.2017
- Nowa szata graficzna w stylu Windows 10
- Możliwość dodania załączników do korespondencji
- Wyszukiwanie słów kluczowych w treści korespondencji
- Wyszukiwanie symbolu lub numeru korespondencji zawierającego podany ciąg znaków
- Wydruk zaznaczonej pozycji z dowolnej tabeli
- Drobne poprawki i korekta usterek
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.6 PL+ z dnia 02.10.2014
- Zapamiętywanie szerokości kolumn w tabelach. Teraz gdy zmienisz szerokość kolumny program zapisze te ustawienia i przywróci po ponownym uruchomieniu programu
- Korekta filtra na faktury nieopłacone
- Drobne poprawki kosmetyczne w interfejsie użytkownika
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.5 PL+ z dnia 14.11.2013
Zmiany i poprawki:
- Funkcja importowania listy pracowników z arkusza MS Excel
- Rejestr faktur: sprawdzanie czy podany numer faktury już istnieje
- Poprawiono filtrowanie korespondencji wg numeru i symbolu
- Poprawiono wydruk książki korespondencyjnej (błędnie działające filtry)
- Poprawiono sprawdzanie duplikacji numeru korespondencji
- Dane w drukowanej książce korespondencyjnej sortowane są jak dane w tabeli
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.4 PL+ z dnia 21.10.2012
Nowe narzędzie:
- Narzędzie do automatycznej archwizacji - wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych. Dostępne w programie z menu Dodatki-Achriwizacja bazy danych
Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.3 PL+ z dnia 12.09.2012
Nowe funkcje:
- Rejestr faktur przychodzących
- Kontrola terminów płatności
- Ewidencja telefonów
- Sprawdzanie terminu końca umów telekomunikacyjnych
- Nowe filtry na korespondencję: wg. nadawcy / osoby odpowiedzialnej
- Przebudowane menu i nowy podział funkcji na sprawy bieżące, rejestry i korespondencję
Aktualizacja Obsługa Biura do wersji 1.0.2 PL+ z dnia 23.04.2010
Nowe funkcje:
- Obsługa kółka nawigacyjnego myszy w tabelach
- Możliwość przewijania zawartości tabel przy użyciu kólka myszy
- Mechanizm podpowiadania ostatnio nadanego numeru korespondencji (przycisk ze znakiem zapytania)
- Możliwość wyłączenia kontroli duplikacji numeru korespondencyjnego
Dla firmy: Asystent Firmowy PL+ Nowoczesna Aplikacja Internetowa do Zarządzania Firmą
Dla domu: Domowe Finanse PL+ Planowanie i Kontrolowanie Osobistego Budżetu