Uniwersalne Oprogramowanie dla Firm

Łatwa ewidencja pojazdów, wyposażenia, zarządzanie zleceniami, biurem, urlopami

logo

Aktualizacje programu Obsługa Biura PL+

Aby pobrać najnowszą aktualizację musisz posiadać ważną usługę pomocy technicznej. Sprawdź ważność Twojej usługi w dziale Twoje konto. Jeśli upłynął termin ważności Twojej pomocy technicznej przedłuż ją klikając na poniższy link.

Numer aktualnej wersji: 2.4

Kup aktualizację programu lub


Chcesz być informowany o aktualizacjach programów?
Podaj nam Swój email i zapisz się na newsletter:
Zgadzam się z Polityką Prywatności


Ważne: Każda aktualizacja zawiera w sobie zmiany z poprzednich wersji.

Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.4 PL+ z dnia 01.10.2020

  • Skorygowano mechanizm sprawdzania poprawności wprowadzanych dat
  • Korekta raportu "Rejestr faktur" - źle interpretowany filtr "Pokaż tylko aktywne"
  • Skorygowane błędy w module Notatnik oraz zapisywania ustawień podczas zamykania programu
  • Dostosowanie programu do obsługiwania skalowania rozdzielczości (np. gdy ustawiono w Windowsie skalowanie rozmiaru czcionek na 125%)
  • Usprawnienie systemu logowania błędów
  • Optymalizacja wykorzystywania pamięci systemowej
  • Drobne zmiany w interfejsie użytkownika


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.3 PL+ z dnia 07.01.2019

  • Nowe pole w dzienniku korespondencji LP - liczba porządkowa
  • Możliwość sortowania korespondencji po polu LP
  • Podpowiadanie ostatnio wprowadzonej wartości LP - ikona znaku zapytania
  • Drobne korekty w interfejsie użytkownika
  • Korekta drobnych błędów wziązanych z obsługą pamięci operacyjnej


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.2 PL+ z dnia 06.03.2018

  • Zwiększenie czytelności okien poprzez zmianę kontrastu (fonty w czarnym kolorze)
  • Korekta okien dialogowych, poprawa problemu z nie zawsze działającymi przyciskami TAK/NIE
  • Korekta drobnych błędów
  • Dodawanie nowej korespondencji: typ korespondencji automatycznie ustawiany na wartość z aktualnego filtra (tylko odebrana, tylko wyslana)
  • Wstawienie dzisiejszej daty podczas dodawania nowej korespondencji


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.1 PL+ z dnia 24.03.2017

  • Nowa szata graficzna w stylu Windows 10
  • Możliwość dodania załączników do korespondencji
  • Wyszukiwanie słów kluczowych w treści korespondencji
  • Wyszukiwanie symbolu lub numeru korespondencji zawierającego podany ciąg znaków
  • Wydruk zaznaczonej pozycji z dowolnej tabeli
  • Drobne poprawki i korekta usterek


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.6 PL+ z dnia 02.10.2014

  • Zapamiętywanie szerokości kolumn w tabelach. Teraz gdy zmienisz szerokość kolumny program zapisze te ustawienia i przywróci po ponownym uruchomieniu programu
  • Korekta filtra na faktury nieopłacone
  • Drobne poprawki kosmetyczne w interfejsie użytkownika


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.5 PL+ z dnia 14.11.2013

Zmiany i poprawki:
  • Funkcja importowania listy pracowników z arkusza MS Excel
  • Rejestr faktur: sprawdzanie czy podany numer faktury już istnieje
  • Poprawiono filtrowanie korespondencji wg numeru i symbolu
  • Poprawiono wydruk książki korespondencyjnej (błędnie działające filtry)
  • Poprawiono sprawdzanie duplikacji numeru korespondencji
  • Dane w drukowanej książce korespondencyjnej sortowane są jak dane w tabeli


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.4 PL+ z dnia 21.10.2012

Nowe narzędzie:
  • Narzędzie do automatycznej archwizacji - wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych. Dostępne w programie z menu Dodatki-Achriwizacja bazy danych


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.3 PL+ z dnia 12.09.2012

Nowe funkcje:
  • Rejestr faktur przychodzących
  • Kontrola terminów płatności
  • Ewidencja telefonów
  • Sprawdzanie terminu końca umów telekomunikacyjnych
  • Nowe filtry na korespondencję: wg. nadawcy / osoby odpowiedzialnej
  • Przebudowane menu i nowy podział funkcji na sprawy bieżące, rejestry i korespondencję


Aktualizacja Obsługa Biura do wersji 1.0.2 PL+ z dnia 23.04.2010

Nowe funkcje:
  • Obsługa kółka nawigacyjnego myszy w tabelach
  • Możliwość przewijania zawartości tabel przy użyciu kólka myszy
  • Mechanizm podpowiadania ostatnio nadanego numeru korespondencji (przycisk ze znakiem zapytania)
  • Możliwość wyłączenia kontroli duplikacji numeru korespondencyjnego


Dla firmy: Asystent Firmowy PL+ Nowoczesna Aplikacja Internetowa do Zarządzania Firmą