Aktualizacje programu Ewidencja Wyposażenia PL+
Aby pobrać najnowszą aktualizację musisz posiadać ważną usługę pomocy technicznej.
Sprawdź ważność Twojej usługi w dziale
Twoje konto.
Jeśli upłynął termin ważności Twojej pomocy technicznej przedłuż ją klikając na poniższy link.
Numer aktualnej wersji:
2.8
Ważne: Każda aktualizacja zawiera w sobie zmiany z poprzednich wersji.
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.8 PL+ z dnia 02.09.2022
- NOWOŚĆ: Hurtowa deaktywacja Terminów, Napraw i Dokumentów:
- Opcja: Deatkywuj terminy (Naprawy, Dokumenty) dla wskazanego Komputera / Sprzętu / Licencji (Dostęp z menu kontekstowego dla wskazanego wiersza w wybranej tabeli: Hurtowa deaktywacja terminów).
- Opcja: Deatkywuj terminy (Naprawy, Dokumenty) dla wskazanego przedziału czasowego (Dostęp z menu głównego: Narzędzia -> Hurtowa deaktywacja terminów).
- Skorygowane błędy:
- Naprawiono błąd z funkcją "Przelicz sumy" dla Terminarza.
- Skorygowano wyrównywanie danych liczbowych i tekstowych w poszczególnych kolumnach i tabelach.
- Korekta szerokości napisów niemieszczących się na ekranie.
- Korekta raportów (poprawa układu graficznego).
- Zmiany i usprawnienia w interfejsie graficznym: poprawiono domyślne rozmiary okien, szerokość kolumn.
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.7 PL+ z dnia 16.03.2022
- NOWOŚĆ: Aktualizacja ilości środków BHP na magazynie:
- Ułatwienie aktualizacji stanów ilościowych środków BHP podczas edycji danych na ekranie "Stan posiadania".
- Po zakończeniu edycji stanu posiadania dla danego pracownika program zaproponuje aktualizację ilości danego środka BHP (pomniejszenie stanu w przypadku pobrania środka lub powiększenie w przypadku zwrotu środka).
- Opcja włączenia / wyłączenia ekranu aktualizacji stanu środków bhp (domyślnie włączone).
- Opcja umożliwiająca automatyczne podstawienie pomniejszonej/powiększonej ilości środkow BHP jako aktualnej ilości pozostałych środkóch BHP na magazynie (domyślnie wyłączone).
- Dodano funkcję informującą o łącznej ilości posiadanych środków przez wszystkich pracowników na zakładce "stan posiadania".
- Skorygowane błędy:
- Lista przypisanych do programu licencji w pewnych okolicznościach nie odświeżała się.
- W niektórych przypadkach podgląd środków BHP ukrywał część zakładek z danymi.
- Skorygowano błędne formatowanie znaku cudzysłowia w trakcie eksport danych do arkusza CSV.
- Drobna reorganizacja menu i usunięcie zbędnych, nieaktualnych opcji programu.
- Usprawnienia i korekty w interfejsie graficznym programu (m.in. kolory fontów, niemieszczące się napisy).
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.6 PL+ z dnia 24.02.2021
- NOWOŚĆ: Automatyczna kopia bezpieczeństwa: cykliczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych podczas uruchamiania programu co zadany okres (np. co 30 dni).
- Funkcja ta może ułatwić odzyskiwanie danych np. w przypadku awarii dysku twardego.
- Ustawienia archiwizacji, takie jak m.in. ilość tworzonych jednoczesnych kopii, czas między kolejnymi backupami mogą być zmieniane przez Administratora w Opcjach programu.
- Opcja uniemożliwiająca zmianę numeru ewidencyjnego pracownika w kartotece osobowej.
- Dodano brakujące pole do odznaczania klasyfikatora dla Innego Sprzęty.
- Usprawnienie: Obsługa skalowania rozdzielczości (np. gdy ustawiono w Windowsie skalowanie rozmiaru czcionek na 125%).
- Poprawka mechanizmu podpowiadania dat, wyeliminowanie błędu w przypadku wadliwego formatu daty.
- Skorygowano błędną obsługę pola NRKPIR w raportach.
- Kilka innych, mniejszych poprawek i usprawnień.
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.5 PL+ z dnia 15.05.2020
- Dostosowanie istniejących raportów, umożliwiające prezentację dłuższych pól typu numer ewidenyjny, nazwa wyposażenia, numer licencyjny, itp.
- Nowe (przebudowane), konfigurowalne przez użytkownika protokoły przekazania / likwidacji / wydania wyposażenia
- Definiowanie treści dodatkowych pól na protokołach ("Miejscowość", "Nagłówek dokumentu", "Treść protokołu", "Stopka / Uwagi / Dodatkowe informacje").
- Zapamiętywanie treści dodatkowych pól na protokołach. Wczytywanie ich zawartości po ponownym uruchomieniu programu.
- Korekta modułu notatnika.
- Drobne korekty w interfejsie użytkownika.
- Domyślna lokalizacja nowotworzonej bazy danych w folderze C:\Ewidencja_DB
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.4 PL+ z dnia 25.03.2019
- Przycisk "Deaktywuj wszystkie znalezione terminy" na ekranie sprawdzania terminów
- Nowa opcja automatycznej zmiany pracownika odpowiedzialnego za komputery/sprzęt na innego, wskazanego przez użytkownika (menu: narzędzia - opcja Zmień hurtowo osobę odpowiedzialną)
- Dostęp do logów programu (przycisk F12)
- Drobne korekty w interfejsie użytkownika
- Korekta błędów związanych z obsługą pamięci operacyjnej
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.3 PL+ z dnia 31.01.2018
- Zwiększenie czytelności okien poprzez zmianę kontrastu (fonty w czarnym kolorze)
- Dodawanie użytkownika do historii, domyślnie z bieżącą datą
- Korekta okien dialogowych, poprawa problemu z nie zawsze działającymi przyciskami TAK/NIE
- Korekta drobnych błędów
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.2 PL+ z dnia 01.03.2016
- Poprawiono usterki podczas edycji Napraw na zakładce Inny sprzęt
- Środki BHP - poprawiono problem z formatem dat
- Stan Posiadania Środków BHP - dodano sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych
- Usprawniony mechanizm łączenia się z bazą
WAŻNE dla posiadaczy Raportów Dodatkowych:
Od wersji 2.1 musisz pobrać i zainstalować ponownie najnowsze wersje Raportów Dodatkowych.
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 2.1 PL+ z dnia 11.12.2015
- Nowa szata graficzna w stylu Windows 10
- Zapamietywanie rozmiaru głównego okna programu
- Zapamiętywanie szerokości kolumn w tabelach. Teraz gdy zmienisz szerokość kolumny program zapamięta je i przywróci przy ponownym uruchomieniu
WAŻNE dla posiadaczy Raportów Dodatkowych:
Jednocześnie z niniejszą aktualizacją pobierz i zainstaluj ponownie najnowsze wersje Raportów Dodatkowych.
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 1.0.6 PL+ z dnia 03.12.2013
Nowe funkcje:
- Import listy pracowników z MS Excel
- Mechanizm podpowiadania ostatnio nadanego numeru ewidencyjnego (przycisk ze znakiem zapytania)
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 1.0.5 PL+ z dnia 01.05.2012
Nowe funkcje:
- edycja załączników (skany, dokumenty zakupowe, zdjęcia, dokumenty pdf, Word, Excel itp.) dla komputerów, sprzętu, oprogramowania, licencji oraz środków BHP
- raport: zestawienie załączników
- możliwość deaktywowania naprawy lub dokumentu (program nie będzie przypominał więcej o tym elemencie)
- drobne błędy:
- koretka błędów na zakładce BHP
- koretka błędów związanych z odświeżaniem zawartości tabel podczas dodawania nowych komputerów / sprzętu itp.
- korekta błędów związanych z uprawnieniami dostępu do poszczególnych opcji
- ulepszenie ekranu sprawdzania terminów:
- nowa kolorstyka + możliwość rozszerzenia okna
- dodatkowe informacje, oznaczenie elementu: termin, naprawa, dokument, BHP
- deaktywacja elementu bezpośrednio z ekranu sprawdzania terminów
- usunięcie elementu bezpośrednio z ekranu sprawdzania terminów
- zapisywanie wyniku sprawdzania do pliku tekstowego
- przewijanie listy przy pomocy kółka myszki
- i inne
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 1.0.4 PL+ z dnia 21.07.2010
Nowe funkcje:
- Poprawiona szybkości ładowania ekranów dot. Komputerów / Sprzętu / środków BHP itp.
- Obsługa kółka nawigacyjnego myszy
- Możliwość przewijania zawartości tabel przy użyciu kólka myszy
- Możliwość wydruku pojedyńczego ekranu, np. dane wskazanego komputera / licencji
- Magazyn zasobów, części, materiałów eksploatacyjnych
- Sprawdzanie stanów magazynowych, informowanie o wyczerpaniu zapasu
- Dodatkowe pole notatek na głównym ekranie (np. do zapisywania rzeczy do zrobienia)
- i inne
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 1.0.3 PL+ z dnia 09.01.2010
Nowe funkcje:
- Ewidencja środków i odzieży BHP
- Kontrola bieżącego stanu posiadania środków BHP przez pracowników
- Historia posiadania środków BHP przez pracowników
- Kontrola zapotrzebowania na środki
- Przypominanie o konieczności wymiany środków BHP
- Przypominanie o niskim stanie magazynowym środków BHP
- Rejestr zakupów środków i odzieży BHP
Nowe raporty:
- Zestawienie odzieży i środków BHP
- Stan posiadania środków BHP
- Historia posiadania środków BHP
- Zapotrzebowanie na środki BHP
- Koszty zakupu środków BHP
Aktualizacja Ewidencji Wyposażenia do wersji 1.0.2 PL+ z dnia 11.05.2008
Nowe funkcje:
- rejestr dokumentów związanych z komputerami i sprzętem
- historia użytkowania poszczególnych komputerów i sprzętu
- rejestr zleceń na wykorzystanie / wypożyczenie sprzętu
- rejestr rozliczeń użytkowania sprzętu wg stawki za godzinę pracy
- filtrowanie danych wg klasyfikatorów sprzętu, komputerów, programów
- i wiele innych
Dla firmy: Asystent Firmowy PL+ Nowoczesna Aplikacja Internetowa do Zarządzania Firmą
Dla domu: Domowe Finanse PL+ Planowanie i Kontrolowanie Osobistego Budżetu