Aktualizacje programu Organizer Pracy PL+
Aby pobrać najnowszą aktualizację musisz posiadać ważną usługę pomocy technicznej.
Sprawdź ważność Twojej usługi w dziale
Twoje konto.
Jeśli upłynął termin ważności Twojej pomocy technicznej przedłuż ją klikając na poniższy link.
Numer aktualnej wersji:
2.1
Ważne: Każda aktualizacja zawiera w sobie zmiany z poprzednich wersji.
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 2.1 PL+ z dnia 06.02.2019
- Nowa szata graficzna w stylu Windows 10
- Korekty i usprawnienia w interfejsie użytkownika
- Korekta drobnych błędów wziązanych z obsługą pamięci operacyjnej
- Ułatwiony dostęp do logów programowym
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.9 PL+ z dnia 26.10.2014
- Zapamiętywanie szerokości kolumn w tabelach. Teraz gdy zmienisz szerokość kolumny program zapisze te ustawienia i przywróci po ponownym uruchomieniu programu
- Drobne poprawki kosmetyczne w interfejsie użytkownika
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.8 PL+ z dnia 21.11.2013
Nowości:
- Funkcja importowania listy pracowników z arkusza MS Excel
- Eksport danych z tabel do akrusza .CSV
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.7 PL+ z dnia 13.09.2013
Nowości:
- Sortowanie drzewa po nazwie / dacie projektu
- Pole 'Czego dotyczy' w terminach i raportach zawiera teraz pełną nazwę
w postaci 'Projekt - Grupa - Zadanie'
- Nowy raport: proste 'Zestawienie projektów'
- Poprawiony problem z wysyłaniem maili w MS Outlook - opcja wyślij via SMTP
- Teraz Menedżer / Admin może wskazać pracownika i wykonać operację:
- 'Przejdź do zadania nad którym pracuję'
- 'Z czym zalegam'
- 'Nad czym pracuję'
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.6 PL+ z dnia 12.10.2012
Nowe narzędzie:
- Narzędzie do automatycznej archwizacji - wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych. Dostępne w programie z menu Dodatki-Achriwizacja bazy danych
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.5 PL+ z dnia 09.12.2010
Nowe funkcje:
- Poprawa szybkości działania programu poprzez zoptymalizowanie pracy z drzewem projektów
- Archiwum projektów. Przenoszenie starszych projektów do archiwum i szybsze ładowanie drzewa projektów
- Nowa zakładka - lista spraw do załatwienia
- Zapamiętywanie filtrów podczas zamykania programu i przywracanie ich po ponownym uruchomieniu
- Wyszukiwanie projektów / zadań po nazwie
- Usprawniony interfejs użytkownika ułatwiający pracę
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.4 PL+ z dnia 27.09.2010
Nowe funkcje:
- Edycja stawek VAT, możliwość wprowadzenia nowych stawek, np. 23%, które obowiązywać będą od 2011 roku
- Nowa opcja: Pracownik może widzieć prócz swoich zadań, również nieprzypisane nikomu
- Nowa opcja: Podczas dodawania nowego zadania przez pracownika, automatycznie przypisz go do zadania
Nowe raporty:
- Czas pracy nad projektami: łącznie i w podziale na pracownikow
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.3 PL+ z dnia 06.05.2010
Nowe funkcje:
- Obsługa kółka nawigacyjnego myszy w tabelach
- Możliwość przewijania zawartości tabel przy użyciu kólka myszy
- Funkcja "Przejdź do zadania nad którym pracuję (Czas pracy)" przenosi do właściwej zakładki rejestracji czasu pracy
- "Czy zatrzymać rejestrowanie czasu pracy?", sprawdzanie przed zakończeniem pracy dla użytkowników typu kierownik
Nowe raporty:
- Zestawienie zleceń
- Druk zlecenia wykonania pracy
- Zestawienie rezerwacji
Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.2 PL z dnia 20.02.2008
Usprawnienia edycji:
- "Czy zapisać zmiany" - informowanie gdy nie zapisano zmian w szczegółach projektu/zadania
- "Kopiuj specjalnie..." - kopiowanie elementów drzewa z możliwością ustalenia nadawanych statusów oraz doliczania określonej ilości dni do kopiowanych dat
- "Zmien status dla potomnych" - zmiana statusu dla wszystkich podomnych elementów drzewa
- Nowe skróty klawiszowe dla operacji na drzewie: "kopiuj", "dodaj", "usuń", "zmień status", itp
- Zapisywanie szczegółów po wciśnięciu klawisza
Nowe rejestry
- Rezerwacja zasobów
- Rejestr zleceń
Nowe możliwości konfiguracji powiadomień
- włączenie powiadomieć "zmiany nie zostały zapisane"
- wyłączenie potwierdzeń "czy aktywować projekt / zadanie"
- wyłączenie potwierdzeń "czy kasować projekt / zadanie"
- wyłączenie dodawania słowa "kopia_" podczas kopiowania
Dla firmy: Asystent Firmowy PL+ Nowoczesna Aplikacja Internetowa do Zarządzania Firmą
Dla domu: Domowe Finanse PL+ Planowanie i Kontrolowanie Osobistego Budżetu