Uniwersalne Oprogramowanie dla Firm

Ewidencja pojazdów, obsługa zleceń
Inwentaryzacja sprzętu
Planowanie urlopów

Aktualizacje programu Organizer Pracy PL+

Aby pobrać najnowszą aktualizację musisz posiadać ważną usługę pomocy technicznej. Sprawdź ważność Twojej usługi w dziale Twoje konto. Jeśli upłynął termin ważności Twojej pomocy technicznej przedłuż ją klikając na poniższy link.

Numer aktualnej wersji: 2.1

Kup aktualizację programu lub


Chcesz być informowany o aktualizacjach programów?
Podaj nam Swój email i zapisz się na newsletter:
Zgadzam się z Polityką Prywatności


Ważne: Każda aktualizacja zawiera w sobie zmiany z poprzednich wersji.

Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 2.1 PL+ z dnia 06.02.2019

  • Nowa szata graficzna w stylu Windows 10
  • Korekty i usprawnienia w interfejsie użytkownika
  • Korekta drobnych błędów wziązanych z obsługą pamięci operacyjnej
  • Ułatwiony dostęp do logów programowym


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.9 PL+ z dnia 26.10.2014

  • Zapamiętywanie szerokości kolumn w tabelach. Teraz gdy zmienisz szerokość kolumny program zapisze te ustawienia i przywróci po ponownym uruchomieniu programu
  • Drobne poprawki kosmetyczne w interfejsie użytkownika


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.8 PL+ z dnia 21.11.2013

Nowości:
  • Funkcja importowania listy pracowników z arkusza MS Excel
  • Eksport danych z tabel do akrusza .CSV


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.7 PL+ z dnia 13.09.2013

Nowości:
  • Sortowanie drzewa po nazwie / dacie projektu
  • Pole 'Czego dotyczy' w terminach i raportach zawiera teraz pełną nazwę
    w postaci 'Projekt - Grupa - Zadanie'
  • Nowy raport: proste 'Zestawienie projektów'
  • Poprawiony problem z wysyłaniem maili w MS Outlook - opcja wyślij via SMTP
  • Teraz Menedżer / Admin może wskazać pracownika i wykonać operację:
    • 'Przejdź do zadania nad którym pracuję'
    • 'Z czym zalegam'
    • 'Nad czym pracuję'


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.6 PL+ z dnia 12.10.2012

Nowe narzędzie:
  • Narzędzie do automatycznej archwizacji - wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych. Dostępne w programie z menu Dodatki-Achriwizacja bazy danych


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.5 PL+ z dnia 09.12.2010

Nowe funkcje:
  • Poprawa szybkości działania programu poprzez zoptymalizowanie pracy z drzewem projektów
  • Archiwum projektów. Przenoszenie starszych projektów do archiwum i szybsze ładowanie drzewa projektów
  • Nowa zakładka - lista spraw do załatwienia
  • Zapamiętywanie filtrów podczas zamykania programu i przywracanie ich po ponownym uruchomieniu
  • Wyszukiwanie projektów / zadań po nazwie
  • Usprawniony interfejs użytkownika ułatwiający pracę


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.4 PL+ z dnia 27.09.2010

Nowe funkcje:
  • Edycja stawek VAT, możliwość wprowadzenia nowych stawek, np. 23%, które obowiązywać będą od 2011 roku
  • Nowa opcja: Pracownik może widzieć prócz swoich zadań, również nieprzypisane nikomu
  • Nowa opcja: Podczas dodawania nowego zadania przez pracownika, automatycznie przypisz go do zadania
Nowe raporty:
  • Czas pracy nad projektami: łącznie i w podziale na pracownikow


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.3 PL+ z dnia 06.05.2010

Nowe funkcje:
  • Obsługa kółka nawigacyjnego myszy w tabelach
  • Możliwość przewijania zawartości tabel przy użyciu kólka myszy
  • Funkcja "Przejdź do zadania nad którym pracuję (Czas pracy)" przenosi do właściwej zakładki rejestracji czasu pracy
  • "Czy zatrzymać rejestrowanie czasu pracy?", sprawdzanie przed zakończeniem pracy dla użytkowników typu kierownik
Nowe raporty:
  • Zestawienie zleceń
  • Druk zlecenia wykonania pracy
  • Zestawienie rezerwacji


Aktualizacja Organizera Pracy do wersji 1.0.2 PL z dnia 20.02.2008

Usprawnienia edycji:
  • "Czy zapisać zmiany" - informowanie gdy nie zapisano zmian w szczegółach projektu/zadania
  • "Kopiuj specjalnie..." - kopiowanie elementów drzewa z możliwością ustalenia nadawanych statusów oraz doliczania określonej ilości dni do kopiowanych dat
  • "Zmien status dla potomnych" - zmiana statusu dla wszystkich podomnych elementów drzewa
  • Nowe skróty klawiszowe dla operacji na drzewie: "kopiuj", "dodaj", "usuń", "zmień status", itp
  • Zapisywanie szczegółów po wciśnięciu klawisza
Nowe rejestry
  • Rezerwacja zasobów
  • Rejestr zleceń
Nowe możliwości konfiguracji powiadomień
  • włączenie powiadomieć "zmiany nie zostały zapisane"
  • wyłączenie potwierdzeń "czy aktywować projekt / zadanie"
  • wyłączenie potwierdzeń "czy kasować projekt / zadanie"
  • wyłączenie dodawania słowa "kopia_" podczas kopiowania


Dla firmy: Asystent Firmowy PL+ Nowoczesna Aplikacja Internetowa do Zarządzania Firmą
Dla domu: Domowe Finanse PL+ Planowanie i Kontrolowanie Osobistego Budżetu