Uniwersalne Oprogramowanie dla Firm i Biura

Łatwa obsługa, Wieczysta licencja, Darmowa wysyłka

logo

Aktualizacje programu Obsługa Biura PL+

Aby pobrać najnowszą aktualizację musisz posiadać ważną usługę pomocy technicznej. Sprawdź ważność Twojej usługi w dziale Twoje konto. Jeśli upłynął termin ważności Twojej pomocy technicznej przedłuż ją klikając na poniższy link.


Kup aktualizację programu


Ważne: Każda aktualizacja zawiera w sobie zmiany z poprzednich wersji.

Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 2.1 PL+ z dnia 24.03.2017

  • Nowa szata graficzna w stylu Windows 10
  • Możliwość dodania załączników do korespondencji
  • Wyszukiwanie słów kluczowych w treści korespondencji
  • Wyszukiwanie symbolu lub numeru korespondencji zawierającego podany ciąg znaków
  • Wydruk zaznaczonej pozycji z dowolnej tabeli
  • Drobne poprawki i korekta usterek


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.6 PL+ z dnia 02.10.2014

  • Zapamiętywanie szerokości kolumn w tabelach. Teraz gdy zmienisz szerokość kolumny program zapisze te ustawienia i przywróci po ponownym uruchomieniu programu
  • Korekta filtra na faktury nieopłacone
  • Drobne poprawki kosmetyczne w interfejsie użytkownika


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.5 PL+ z dnia 14.11.2013

Zmiany i poprawki:
  • Funkcja importowania listy pracowników z arkusza MS Excel
  • Rejestr faktur: sprawdzanie czy podany numer faktury już istnieje
  • Poprawiono filtrowanie korespondencji wg numeru i symbolu
  • Poprawiono wydruk książki korespondencyjnej (błędnie działające filtry)
  • Poprawiono sprawdzanie duplikacji numeru korespondencji
  • Dane w drukowanej książce korespondencyjnej sortowane są jak dane w tabeli


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.4 PL+ z dnia 21.10.2012

Nowe narzędzie:
  • Narzędzie do automatycznej archwizacji - wykonywania kopii bezpieczeństwa bazy danych. Dostępne w programie z menu Dodatki-Achriwizacja bazy danych


Aktualizacja Obsługi Biura do wersji 1.0.3 PL+ z dnia 12.09.2012

Nowe funkcje:
  • Rejestr faktur przychodzących
  • Kontrola terminów płatności
  • Ewidencja telefonów
  • Sprawdzanie terminu końca umów telekomunikacyjnych
  • Nowe filtry na korespondencję: wg. nadawcy / osoby odpowiedzialnej
  • Przebudowane menu i nowy podział funkcji na sprawy bieżące, rejestry i korespondencję


Aktualizacja Obsługa Biura do wersji 1.0.2 PL+ z dnia 23.04.2010

Nowe funkcje:
  • Obsługa kółka nawigacyjnego myszy w tabelach
  • Możliwość przewijania zawartości tabel przy użyciu kólka myszy
  • Mechanizm podpowiadania ostatnio nadanego numeru korespondencji (przycisk ze znakiem zapytania)
  • Możliwość wyłączenia kontroli duplikacji numeru korespondencyjnego


Dla domu: Planowanie i kontrolowanie domowego budżetu